22:a februari

Sitter i köket och dricker te. Mamma satt här för en stund sen och vi var så sociala som man bara kan bli nu för tiden; vi satt vid varsin dator ;) Men vi kunde faktiskt prata med varandra irl också, så vi var inte helt inne i våra skärmar :)

Ikväll blir det Spårlöst på fyran med mamma. Får se om jag ser hela programmet.. Imorgon har jag sovmorgon, den ska utnyttjas! Jag ska sova läääänge!

Har ni haft en bra första dag efter lovet, ni som hade sportlov samtidigt som mig? Och ni som har lov behöver jag inte fråga, jag vet att ni har det lyxigt med lov och ledighet. Tell me no more!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin