25:e februari

Idag har varit en riktigt bra dag, trots vädret. De två sista lektionerna, geografi och engelska, blev inställda pga någon kurs för lärarna, så vi fick sluta redan vid tio i tolv. Åt i skolan och gick hem och städade, tvättade, pluggade.. La mig i sängen vid två, men kunde inte slappna av, så jag gick ut och gick en timme. Kom in för 30 minuter sen. Usch vilket väder det är ute säger jag bara! Vinden bokstavligen piskade mig med snö i ansiktet, men det känns skönt i övriga delar av kroppen efter promenaden :)
Ligger just nu i sängen på min värmemadrass. Man blir väldigt frusen av sig efter att ha varit ute.. Har även varit en sväng på Apoteket idag, så nu har jag gjort alla måsten för dagen. Ska se klart ett avsnitt av OC, sen ska jag ta mig en powernap tills det är dags att ringa och beställa kvällsmat. Ikväll är vi lata ;)

Vad har ni för väder idag? Hur kallt har ni det?
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin