28:e februari

Bästa kvällen på länge! Hade så fruktansvärt kul, träffade en hel del folk man inte sett på ett tag, blev bjuden på en drink, även fast det var jag som skulle bjuda mig och Olivia.. Då låter jag din drink vara innestående tills nästa gång, vilket jag hoppas på blir snart!
Inträdet var inte så högt som vi först trodde. 180kr + garderob är inte mycket, om man tänker sig att skulle man se en artist live så skulle man lätt få betala mer än 180kr! Det var Fronda som var där igår. Njaaa säger jag om dom, men när dom framförde låten ''rullar fram'', då var det allsång på dansgolvet! :)

Ligger i sängen med datorn. Har varit uppe och ätit frukost och tvättat bort sminket.. Orkade inte göra det igår ;)
Har satt på värmemadrassen och tänkte se några avsnitt av OC medan jag nyktrar till :) Fast så farligt bakis är jag inte. Känner mig mest tung i huvudet och så har jag ont i magen för att jag fortfarande är hungrig.. Blir nog en frukost nr 2 lite senare :)

Hoppas ni hade en bra kväll igår!
Vad är dagens planer? :)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin