After work

Träffade Karin för en fika på stan vid ett. Vi satt och pratade i över två timmar, sen behövde hon åka iväg så jag mötte upp pappa och Krister och gick först en sväng på bland annat Monki, innan vi hamnade på After work på något mysigt ställe. Buffé med pastasallader och annat gott och vitt vin. Mums!


Har varit en bra fredag! Kul att träffa Karin igen! Får bli fler gånger! Och mysigt med After work. Det hade jag aldrig varit på tidigare.

Ikväll ska vi titta på Let's Dance! Jag får se hur mycket jag tittar och hur mycket jag hamnar framför datorn, men pappa och Krister känner Mollys föräldrar, så de vill se hur det går för henne :)

Ha en bra fredagkväll! Och ni som inte har lov än - grattis till lite ledighet!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin