Alla tåg var inställda!

Är hemma och har varit det ett tag. Sitter i köket just nu med mamma och Jorunn. Jorunn läser Solo som jag fick av henne som välkomstpresent? :) Av mamma låg det en mörk chokladkaka på sängen och tulpaner i fönstret. Söta ni är!<3

Blev inget tåg hem.. Typ alla var inställda. Gick bara tåg mot Malmö, och dit ville jag inte! Blev buss mot Stockholm som stannade i Mariestad :) Bussresan gick ganska fort ändå. Kändes segt i början att behöva åka buss en så lång sträcka, men det gick bra!

Har precis ätit fruktsallad med grädde. Är så trött så det blir inte många timmar till jag är vaken..
Uppdaterar i veckan! Får se först hur mycket plugg det blir.. Puss!
Postat av: Linn-Lay

Haft en fin helg? hoppas du får en bra början på en ny vecka :) Kikade förbi och tänkte bara passa på att säga det:D

2010-02-21 @ 18:03:09
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Hej!

Bor du i Mariestad?



haft en ok helg då?

Kramar

2010-02-22 @ 13:07:06
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin