Bränna och bygga

Första dagen av två med FN-rollspelet är avklarad. Innan var jag nervös och funderade mycket över ''hur ska detta bli'', ''hur kommer allt gå till'' osv. Nu vet jag betydligt mer och känner mig mer insatt och aktiv. Imorgon ska jag försöka ta mig upp i talarstolen och hålla något tal eller dylikt :) Det ska bli spännande! Ser fram emot EU-rollspelet nästa år!

Nu ska jag sova en stund. Är trött efter dagen. Även fast vi arbetat med något som är både roligt och intressant hela dagen, så är jag helt slut. Kanske för att vi suttit still nästan hela tiden? Druckit för lite vatten?

Funderar på om jag ska pallra mig iväg och träna senare. Får se hur det blir med det. Tror jag och älskling ska bränna och bygga tillsammans ;)

Puss på er!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin