Fika med tjejerna

ÄNTLIGEN, helg! Började helgen med en fika med Emmy, Olivia och Petra efter skolan. Mysigt! Jag har klarat mig så bra i veckan med mina promenader, mitt tränande och mitt GI så unnade mig lite onyttigt fika idag :) Man kan ju inte va nyttig HELA tiden!


(bild från google)

Resten av dagen/kvällen ska jag bara ta det lugnt. Se på OC, film, läsa, dricka te.. Bara chilla. Ska ladda batterierna inför morgondagen, då det blir party! :) Ska bli så himla kul!

Nu blir det sängen - jag fryser, och värmemadrassen är på! Ska se på OC :) Är på första säsongen, avsnitt fem.
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin