Framme i storstaden

Är framme i Göteborg nu! Tåget var lite försenat, men det var inte mycket. Inget jag märkte. Reser ju ofta dubbla tiden när jag börjar hemifrån och inte från mormor och morfar, så det gick snabbare än det någonsin tar från mig och till pappa :)
Vi gick och handlade när jag kom. Vi köpte någon ny Ballerina med kladdkake-smak! Riktigt goda, fast det var mest chokladsmak och inte kladdkaka.. Men kladdkaka smakar ju choklad så..

Ikväll blir det plättar med drottningsylt och grädde! Sen ska vi säkert se på någon film :) Jag har föreslagit Bangkok Dangerous, men jag har även med mig Familjen är värre :) Två bra filmer! Väldigt olika varandra dock.. En komedi och en thriller/drama.

Hoppas ni har en bra kväll! Imorgon ska jag träffa Karin, gå på stan, kanske shoppa lite om det finns något snyggt kvar på rean, och på lördag har jag beställt en fika med pappa och Krister :)
Jag älskar mitt sportlov!

Uppdaterar innan jag ska sova ikväll.

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin