Frukost nr 2

Somnade om vid nio och blev väckt av mamma kvart över elva. Då var jag riktigt seg, men nu börjar jag bli som vanligt igen. Är pigg, har ätit frukost nr 2 + lunch. Ska snart ut och gå en runda med mamma :) Ska bli skönt att komma ut.
Det enda måstena jag har idag är att städa i ordning mitt rum som ser hemskt ut, och att skriva klart engelskaarbetet. Det ska vara klart imorgon. Sen är det kanske smart att komma en bit till på svenskatalet? Nästnästa vecka ska jag hålla tal, så bråttom är det ju inte. Men skönt att ha det klart också! Ja, jag får se hur mycket jag orkar med idag!

Jag längtar till nästa gång det blir fest, utgång och en massa dans! Siktar på att gå ut kvällen innan min 19årsdag! Hoppas det blir så! :)

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå ut.
Hörs senare!
Postat av: Melina

svar:heter Melina anna camilla :)

du?

2010-02-28 @ 13:58:19
URL: http://mmelina.se
Postat av: Sandra

Söndagsfrukost är den bästa :)

2010-02-28 @ 14:53:22
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: amanda (bollplank!)

Jag vill med nästa gång du ska ut!

2010-02-28 @ 16:17:34
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin