FUCK!

Blä vad jag hatar min dator just nu! Skrev ett ganska långt inlägg, och så råkar jag på något sätt klicka ner fönstret med tangentbordet.. Har ingen aning om hur det gick till, men allt jag skrivit försvann såklart.. Jag orkar inte skriva om det jag tänkte berätta för er, så skriver om min söndagskväll och filmen Wolfman imorgon.
Är i alla fall klar med engelskaarbetet nu, och svenskatalet har jag gjort början till. Skrev två-tre A4 i skolan, men sen kom jag på hur jag ville vinkla det, så strök allt och har nu börjat om, men jag har ju hela veckan på mig, så jag ska allt hinna :)

Godnatt!
Postat av: Wiilow Foto- Tankar - Känslor

Hej!



Hittade dig här då jag sökte på bloggportalen efter bloggar i Mariestad=)

Mysig blogg=)

2010-03-01 @ 00:58:02
URL: http://wiilow.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin