GI imorgon

Är hemma. Saknar min filur, men skönt att träffa familjen också :) Vi satt och drack te och åt digestive förut. Imorgon börjar jag med mitt GI igen, ska även börja träna lite mer :)
Varje liten minut jag har fri imorgon ska gå till plugg. Har nämligen prov i historia på tisdag, men det kommer nog gå bra. Fått in en hel del redan, så mest repetition som behövs nu :)

Nu ska jag göra mig i ordning och titta lite på desperate housewives, eller någon bra film innan jag slumrar för kvällen :)
Hoppas eran helg har varit bra! Det har min varit, lugn, mysig och bra!
Uppdaterar när provet är gjort. Kommer inte ha tid innan dess, så hörs mitt i veckan!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin