Godnattpuss

Glad för Salem al Fakir som gick direkt till Globen (som jag vaknade utanför för en dryg vecka sen), glad för Ola som gick vidare till andra chansen, men VÄLDIGT besviken på att hot hot hot-låten med Linda ej gick vidare :( Lite irriterad blir jag på att svenska folket och jag inte delar samma åsikt. Får ta och ringa in och rösta nästa gång så jag faktiskt påverkar vem som vinner till en liten del.

Nu är det dags för Olas låt igen! Vinet börjar göra sitt också, så ska sluta blogga för kvällen, annars kanske jag börjar göra bort mig eller skriva fel :) Haha! Tror inte chansen är stor, men man vet ju aldrig.
Godnattpuss!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin