Lov resten av livet

Godmorgon!

Vakande för två timmar sen.. Har duschat och gjort mig i ordning, och ätit frukost. Nu på förmiddagen har jag inga planer, jag ska bara ta det lugnt. I eftermiddag ska jag äntligen få träffa Karin! Åh det ska bli så roligt! Tar med kameran, tar säkert lite bilder på ett snötäckt Göteborg och såklart det jag fikar! ;)

Det känns som lördag, för det är väldigt sällan jag är hos pappa på vardagar, men det är ju för att det är lov nu, och snart är lovet slut :( Buhu! Ge mig fler veckor! Jag orkar inte vänta ända till sommaren! Ge mig värme, ge mig sol och ge mig LOV resten av livet! Då skulle jag må :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin