Melodifestivalen 2010

Sitter och dricker vitt, tittar på Melodifestivalen med Dennis och hans mamma och väntar på att kycklingen i ugnen ska bli klar.

Ni ska få mina åsikter om de olika bidragen i dagens deltävling
Bidrag nr ett: Helt okej låt. Svårt att säga för mycket då det är allra första bidraget, men Ola är duktig :) Synd bara på hans frisyr. Han var mycket snyggare i håret då han slog igenom!
Bidrag nr två: Nja säger jag om låten. Men hennes dräkt var häftig, välgjord, MEN det var ett plagg endast designat för scenen.
Bidrag nr tre: Börjar toppen toppen toppen! Den här låten är som gjord för mig!

Fortsättning följer :)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin