Min mage rymmer det mesta..?



Så här mysigt är det i mitt fönster just nu!
Något som däremot inte känns jättemysigt är att det snöar från sidan! Inte uppifrån himlen, utan rakt från sidan.. Tur att jag sitter inne i värmen!
Sitter och bara myser, tar det lugnt. Har druckit säkert fyra muggar te idag. Det värmer så gott i magen!
Snart blir det käk! Det ska bli SÅ gott! Är hur hungrig som helst! Det var jag även förut, då jag kom in från min promenad och jag kunde inte bestämma mig för vad jag skulle ha som mellanmål, så det blev allt jag kom på; ostskivor, apelsin, makrill i tomatsås och yoghurt med flingor! Dock så åt jag allting var för sig ;) Fy vad äckligt det hade blivit annars!

Nu ska jag svara på era kommentarer :) Ha en mysig kväll i äckelsnön! Snart bor väl alla i Sverige i varsin iglo?!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin