Nästa destination: Göteborg

Ny dag. Idag ska jag säga hejdå för den här gången till mormor och morfar och åka vidare till pappa :) Har varit några riktigt bra dagar här, och jag ser fram emot fler gånger! Nu blickar jag mot några bra avslutande dagar på mitt lov i Göteborg :) Ska bland annat träffa Karin :) Vi har inte träffats på 11 år snart, så nu är det verkligen dags!<3

Åt frukost för ett tag sen. Har lagt mig i sängen igen, såg klart en film alldeles nyss. Ska ta mig upp snart och göra mig i ordning och packa ner allt. Drömde så konstigt i natt.. Jag hade typ tio väskor med mig till mormor och morfar, och så åkte jag vidare till pappa med all packning, och väskorna krympte så allting åkte ur och jag fick bära en del vid sidan om.. Och så fick jag inte upp dörren på tåget då jag skulle kliva av och så tappade jag en av väskorna under tåget.. Ja, usch vilken mardröm! Tur att det bara var en dröm! Eller?...

Hoppas ni får en bra dag!
Uppdaterar när jag har landat hos pappa :)
Postat av: Leia ♥

Härligt att träffa sina nära & kära :)

2010-02-18 @ 13:07:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin