På väg från Nelly

Kunde inte motstå Nellys rea! Skor för under 200kr/st, det kallar jag ett kap! Speciellt om dom ser ut som dom här två paren! Jag som börjat få smak för utelivet igen måste ju ha några snygga skor att dansa i! Mina svarta klackar har försvunnit och jag har ingen aning om var dom är :( Annars vore dom ju inte försvunna men ;) Dom är puts väck! Har ingen aning om var jag har gjort av dom.. Typiskt! Men får trösta mig med dessa godingar :) Mums!




Vad tycker ni? Läckra, eller hur? 13cm klack, det blir något att dansa i! :)
Postat av: N I C O L I N A - F O T O B L O G G

Den första skon var snygg :)

2010-02-20 @ 15:27:43
URL: http://nicolinajovic.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin