Partytopp redo för sommarfester

Oj, vad klockan går fort ikväll! Satte mig och sydde om en partytopp strax efter åtta och NU är jag klar! Jag är ingen baddare på att sy, i alla fall inte fort.. Men min ursäkt är att jag inte hade syslöjd på högstadiet. Kom inte överrens med syslöjdsläraren, så bytte till träslöjd. Där kom jag överrens med läraren, men jag är så fruktansvärt rädd för allt, speciellt stora maskiner som man kan såga fingrar och armar av sig, så jag slipade mest smörknivar och fick ett svagt G. Alltid något :) Men jag lyckades faktiskt bra med min partytopp! Tyckte den satt åt för mycket under armarna, så klippte upp sömmen och sydde om så den blev mer u-ringad under armarna :) Mycket bekvämare! Den är ljusgrå, så nu kan jag ha den på sommarfester utan att få snygga svettringar ;) Helt klart ett plus!

Nu ska jag snart gå och lägga mig.. Är helt slut.. Det tar på min lilla hjärna att sy. Jag är ju inte van direkt.
Godnatt!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin