Pingvinresan

Sitter i rummet jag ska sova i inatt hos mina morföräldrar. Det är jätteskönt att vara här! Jag kan vara alldeles för mig själv och välja att göra precis vad jag vill, och går jag ut är det inte en kotte som känner igen mig, nästan i alla fall :) Det är en härlig känsla, att få vara näst intill anonym!
Sitter och är mätt efter mormors köttfärspaj, med sallad. Tog även en chokladbit på maten, men inget kaffe för mig.

Var och fikade på stan vid tvåtiden med Bella. Vi har inte träffats på 10 år så det var verkligen på tiden, och det kändes som att noll tid hade gått då vi sågs! Vi pratade som om vi varit tajta vänner hur länge som helst.. Kändes så naturligt och inte alls krystat eller ansträngt. Det kändes jättebra, så det ska vi göra om snart! :) Gick och tittade i lite butiker innan morfar kom och hämtade mig. Fick med mig två sjalar, två bh:ar och flera par trosor hem, allt på rea :) Trosor för 29kr/st är man dum om man inte köper! Behövde ändå nya, och bättre trosor för 29kr/st än för 69kr/st, håller ni inte med?! :)

Just nu ser mormor och morfar på vinter-OS. Det är ingenting för mig. Men snart ska vi titta på filmen Pingvinresan som dom fick av Tove i julklapp :) Har redan sett den en gång tidigare, ihop med mamma. Den är sååå fin den filmen! Lugnt tempo, fint gjord. Bra film för äldre som inte ser något vits i actionfilmer :) Det skulle jag heller inte göra om jag var 70+, eller tom. yngre! Det är sånt man ser nu, men det är stressande om man inte mår på topp. Men Pingvinresan blir bra för oss tre; mig, mormor och morfar.

Jag har ett underbart lov!<3
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin