Sega håltimmar

Det är SÅ segt med hål! Tur att vi kunde få vår engelskalärare att flytta lektionen bakåt en timme. Vi har nämligen ingen geografi idag, så vi ska ha engelska på geografitimman, så vi kan sluta sen :) Skönt att slippa ännu ett hål!
Har snart läst ut boken Spökflickan, av Torey Hayden. Ruskig men bra! Ruskigt bra! Ska passa på att låna en bok över lovet, känns som jag kommer läsa en hel del på lovet. Ska bland annat till mormor och morfar, och pappa på lovet :) Ska bli skönt! Och när jag kommer hem så har jag och min älskling snart ett år! (På fredag v8)

Ska återgå till min bok :)
Ha en bra dag!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin