Snögrotta

Har en lugn helg med Dennis. Igår var vi hos mig, lagade mat och såg på filmen Yesman. Eller jag somnade efter en kvart.. :) Sen vaknade jag lite innan elva då vi skulle hämta min syster från en tjejkväll, men sen fick jag sova vidare :)

Idag har jag först fikat med Hanna, träffade Karro en stund och sen har jag varit med Dennis. Vi var ute och brottades lite i snön förut, men ingen av oss hade superbra vinterkläder så vi gick in igen efter en stund.. Hade först planer på att göra en snögrotta, men så blev inte fallet. Ja, jag erkänner - snö kan vara mysigt ibland! :)

Vi har precis sett klart en film, Jekyll and Hyde. Ingen höjdarfilm alls! Det enda som var bra med den filmen var att man kunde inte så lätt räkna ut när man skulle hoppa till, bli rädd osv. (Det var en skräckis) Annars var det inget att ha.. Tur att jag köpte den för bara 19kr då ;)

NU ska vi börja laga lite kvällsmat, sen får vi se vad resten av kvällen bjuder på :) Hoppas ni har en bra helg! Imorgon ska jag plugga, har prov i veckan som kommer.. Hörs när provet är gjort! Puss!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin