Spökflickan

Vill bara meddela att provet gick ganska bra. Det var inte MVG-kvalité, men ett VG var det nog :) Fick muntligt, och det tycker jag personligen är svårare. Lättare att formulera sig, när man kan tänka efter och vänta med vissa frågor. Men jag svarade på alla frågor i alla fall :)
Resten av dagen var lugn. Har börjat läsa i Torey Haydens bok Spökflickan. Riktigt spännande, intressant och bra! Den berör, så alla som gillar böcker där det är psykologiska fall osv, läs Torey Haydens böcker! Har även fast Skymningsbarn och mamma har Solrosskogen hemma, så den ska jag bita i när jag är klar med den här! :)

Ikväll blir det träning med min Dennis, sen ska vi nog sova hos honom. Imorgon har jag en lektion, och en frivillig lektion. Ska nog gå på den frivilliga, behöver en genomgång i rygg och ben, samt armar som jag än inte lärt mig. (Massagekurs jag tar, så ni förstår)

Nu ska jag ta det lugnt fram till träningen!
Ha en bra dag!
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Hej allt bra?

2010-02-10 @ 19:35:13
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Ingel

Vad kul att det gick bra på provet :)

kram

2010-02-10 @ 22:40:37
URL: http://ingeljohanna.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin