Sportlovsplaner

Hej bloggen!

Modevisningen gick hur bra som helst, och det kändes riktigt lyxigt att bli fixad i håret och med smink innan. Ompysslad för att senare stå i rampljuset och få allas blickar på en. Superkul! Måste jag få göra igen, så jag hoppas tillfällen ges fler gånger, för detta är bland det roligaste jag har provat på! :)
Ska se om jag kan få tag i lite bilder från modevisningen.. Hade med min kamera, men blev inga bra bilder på själva showen då vi inte kunde ta från publiken, utan bara från bakom scen. Men ska se om inte Johanna har lite bilder som jag kan sno. Blev det några bra så ska jag visa er! :)

Dagen har varit lugn. Har sett film och myst med Dennis. Somnade en stund mellan halv två och halv fyra med, så skönt att ha lov så man kan göra lite vad man vill! Inga tider att passa! Love it!

Packar just nu. Ska till mormor och morfar imorgon. Senare i veckan ska jag även hälsa på pappa, så packar för hela veckan :) Datorn ska med, och det mobila bredbandet vi har, så jag kan blogga och kika in på internet när jag känner för det :) Bra va?

Hoppas ni som har sportlov får en bra vecka, och ni som inte har lov än - hang in there, det är er tur snart! ;)
Puss puss, ha det bra!
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

kul med modevisning!

2010-02-15 @ 20:26:32
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Hej hej!

Allt fint med dig?

Skönt med sportlov!

Kramar

2010-02-15 @ 23:03:52
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin