Storrensning

Har rensat min garderob, mina lådor, i min hurts etc hela kvällen, sen jag kom hem från träningen! Nu är det lite finare, lite mer space och dammet.. Det gör jag mig av med imorgon :) Var faktiskt damm i min garderob! Förstår inte hur det kan hamna damm UNDER min stringback som står där, FULL av kläder? Men det verkar som att dammet letar sig in överallt.. Usch! Senast på söndag ska jag ha dammsugit ;) Har skjutit på det några dagar nu, men innan veckan är slut är det gjort :) Gud vad jag tjatar om min dammsugning.. Ni måste bli uttråkade!


Sitter och snackar med syrran på msn. Miss her! Hon kommer hem lagom till mitt massageprov nästa vecka, så då ska hon få vara min kund och få 60 min gratis massage! De ni! :)


Nu ska jag krypa ner i sängen med en bok jag började med innan lovet - ''av kött och blod'' av John Harvey.
Sov så gott!
Postat av: Motorcykeltjejen

Hej!

Jag bor nämnligen oxå i Mariestad! =)

Kul att hitta fler bloggare som är från samma ställe som jag! =)



Händer annars idag?

Kramar

2010-02-25 @ 09:19:03
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Maria ♥

Sv: tack så mycket, desamma! Eller det kanske jag redan sagt? Haha. Allt bra med dig? :)

2010-02-25 @ 16:27:14
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin