Systrar på stan

Har varit och fikat och gått lite på stan med Tove, kom precis hem :) Vi var inne en sväng på Lindex och hittade varsin grå tröja med nitar. Supersnygg, och så skönt material! En snygg myströja! Den ska med till mormor och morfar!

Nu ska jag färga håret och ta det lugnt resten av dagen, tills det är dags för fest! :)

Förresten, träffade på pojkvännen och hans syster + mamma och dom hade köpt små råttungar! Åh, nu vill jag hem dit och gosa med dom! SÅ söta var dom, såg precis ut som våra första råttor. Vita i pälsen, med svart täckning på huvudet och en remsa längs ryggen, och lite fläckar. Urgulliga!


Postat av: Petra

likadan som jag har fast jag har en svart ^^

2010-02-18 @ 10:23:39
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Postat av: Sara

fin tröja.:D

2010-02-19 @ 16:27:34
URL: http://ssaraeek.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin