Timoteij i Melodifestivalen

Ikväll i Melodifestivalen (som är i Göteborg) ska jag rösta på Timoteij! En ur gruppen är en barndomsvän, en är en vän från konfatiden på Skaga. Lycka till ikväll tjejer! Jag ska rösta på er, helt klart!


(bild lånad från timoteijs hemsida)
Postat av: Erika

Collt att sånna man känner ska vara med :P

Jag ska dock inte rösta på dom, blir Darin som får min röst :)



sv: Haha, ja det ska bli sjukt skönt med lov ^^ Hade du också lov i veckan?

Jag vet inte riktigt vad som händer, men jag ska nog vara med kompisar, shoppa och sånt. dd?

2010-02-20 @ 17:29:58
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin