Två sista bidragen 6/2

Bidrag nr sju: Om den inte kommer långt i Melodifestivalen så kommer den spelas länge på uteställen, det är min gissning. Den är säkert gó att dansa loss till! ;)
Förstår inte hur man kan vara så j-vla snabb i munnen, så som han sjunger..
Frispråkarn får tummen upp av mig!

Bidrag nr åtta: Salem al Fakir. Jag hoppas på en bra låt då jag gillar andra av hans låtar :) Håller tummarna! Han är i alla fall väldigt söt när han snackar i tv, haha :)
Ja, låten börjar bra! :) Han är grym! Fast jag och min Dennis delar inte samma åsikt om Salem.

Snart får ni en lista på kvällens topp-tre!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin