U gotta <3 monki

Jag är väldigt inspirerad av vårmodet just nu! Men det kliar inte av shopping i fingrarna. Jag ser fram emot sommarrean, för nu ska här sparas pengar så jag kan storshoppa i sommar istället! Rea är bäst att shoppa på, man får så mycket mer för pengarna och ofta finns snygga plagg kvar!
Hoppas på sommarjobb i sommar, så jag kan tjäna lite extra :) Ska ut och prata med dom jag redan pratat med om sommarjobb, visa mig igen. Visa att jag är intresserad.
Jag är på bra humör just nu! Jag vill ha vår, jag vill ha sol, jag vill kunna gå i shorts, klackar och stora t-shirtar, och såklart min jeansjacka! Älska vårmodet!

Här kommer ett smakprov av vad jag vill gå klädd i nu i vår!
(Tryck för större bild)







Underbara shorts! Så snygga, och så ser dom svarta riktigt mysiga och bekväma ut!

Alla plagg är från Monki!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin