Underbara sportlov!

Äntligen lov! Frihet! Ser fram emot en skön, lugn vecka! Ska bland annat träffa mormor och morfar och åka och hälsa på pappa, och så ska jag försöka träffa lite vänner jag inte sett på ett tag, bland annat Gabriella som jag träffade senast för 10 år sen!!! Gud vad tiden går! Kul att få upp kontakten igen :) Har även lånat två nya böcker från biblan i skolan, så jag har lite att göra om jag får en dag utan planer :) Så skönt att bara sjunka in i en bok!

Idag ska jag fika med min älskade syster :) Sen får vi se vad mer dagen bjuder på. Och ikväll blir det lite kalas för Olivia i klassen som fyllde 18 i veckan! :) Grattis grattis! Ska bli kul med lite partaj! ;)

Hoppas ni får en bra dag! Puss så länge!
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt

Hej! Ja det var ett tag sedan... vet hur det är med att inte hinna med att läsa alla bloggar! Det är ju nästan ett heltidsjobb att hinna med i bloggvärlden OCH blogga själv!



Skönt med lov! :)

2010-02-13 @ 11:53:35
URL: http://emmasform.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin