Urdålig svensk film

Nu ska jag försöka somna.. Har kollat på någon svensk film, urdålig! Inte ens värd att nämna!

Igår kväll försökte jag somna hur länge som helst, men jag bara kunde inte.. Hoppas det inte blir så en natt till. Tror inte jag somnade förrän runt tre-fyra förra natten. Snälla John Blund, låt mig få sova! Jag kommer behöva mina krafter när skolan börjar.. Vi börjar direkt med att skriva svenskatal, ha eng.prov, inlämning i eng. med mera. Men det är ju mitt jobb? Det är nog slitsammare att stå på något lager 8-10 timmar om dagen.. Jag ska inte klaga. Jag ska sova, så jag får krafter till att plugga!

Godnatt alla söta läsare!

Postat av: Alina

hoppas du haft en trevlig helg! :)

2010-02-21 @ 03:12:20
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin