Utgång och modevisning

Åh vilken rolig kväll det blev igår! Först förfest med tacos, tårta och prat hos Olivia, sen fick vi skjuts till en förfest i stan och därefter blev det utgång :) Hur kul som helst! Har fått smak för nattlivet igen! ;) Längtar tills jag ska ut nästa gång! Tror det får bli när jag fyller år :) En gång i månaden är lagom :)

Sitter och dricker kaffe. Är inte något bakfull, men är trött och slö.. Men vem är inte det om man har dansat hela natten och inte somnar förrän efter tre?!
Karro kommer snart. Då ska vi åka och bli fixade i håret och sminkade, sen ska vi vänta och vänta, och sen ikväll är det modevisning! Min första, så ska bli riktigt kul! Är taggad! :) Har med lite sudoku, bok och lite annat att pyssla med för att fördriva tiden. Det blir en massa dötid idag antar jag, men det gör mig inget :)

Hoppas ni får en bra dag! Nu måste jag kila! Puss!
Postat av: Debbie

Eller hur! Leggigns är typ bästa uppfinningen ever ;) Skönt och snyggt!



Låter förresten som att du hade en toppenkväll! Och får det igen ikväll skulle jag tro? :)

2010-02-14 @ 13:49:17
URL: http://debbie.nu
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin