Värsta jag varit med om!

Åh fy vad äckligt, minst sagt! Satt och åt frukost; vaniljyoghurt med flingor.. Då ser jag i locket till flingburken hur det rör sig.. Det kryper runt någonting.. En mjölbagge! Åh fy vad vidrigt! Aldrig varit med om det tidigare! Fick panik och ringde pappa som förklarade att det var ofarligt för mig (ifall jag fått det i mig) men att jag skulle slänga flingorna. Sen ringde mamma upp mig och så sa hon ''ta ut brödet ur skafferiet så ska jag kolla varenda paket där inne ikväll''. Stackars mamma ska kriga mot mjölbaggarna, men jag är glad att jag slipper! Mår illa så jag vet inte vad! Tänker inte spy, men det var inte långt ifrån förut.. Mamma sa också att vi inte skulle baka eller något förrän hon kollat igenom allt i skafferiet.. Min syster bakade ju häromdagen! Fy!

Nog om mjölbaggar. Sista dagen på skolveckan, sen är det helg och fest och det ser jag verkligen fram emot! :) Helgen, du är välkommen!

Postat av: Maria ♥

Gaaah, såg en film om mjölbaggar på hemkunskapen förut.. höll på att spy, haha gud :O äckligt!

2010-02-26 @ 16:16:11
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Neha

Jag har nog aldrig sett en mjölbagge

2010-02-26 @ 18:48:08
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin