Yesman


Såg ju på Yesman igår, men somnade efter en kvart.. Måste se klart den i veckan. Fått höra från flera hål att den är riktigt bra, så nu måste jag ju också se den och inte bara ligga bredvid och sova.. Så typiskt, men jag var trött - uppenbarligen.
Men ikväll blir det ingen Yesman, det blir Saving private Ryan. Såg början på filmen på engelskan med min förra klass, men såg inte så mycket mer än när de gick iland på Normandie, sen började jag må riktigt illa.. Får se hur länge jag klarar mig ikväll. Med lite vin i kroppen kanske jag inte reagerar lika fort och mycket? ;)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin