11 månader, och snart Stockholm

Ledig i två dagar från skolan! Superskönt! Och de två dagarna ska spenderas i Stockholm! Träffa Tove!<3 Gud vad jag saknar dig nu, syrris!
Jag har, som ni kanske vet?, shoppingförbud fram till första maj.. Så inget shoppande för min del. MEN, hittar jag någon bok eller film, eller en tidning.. Ja, det får jag köpa. Shoppingförbudet gäller endast accessoarer och allt ni kan tänka er i klädväg! Hoppas jag klarar mig! Dennis har lovat mig 50kr om jag kan hålla mig till min födelsedag och pappa har lovat mig en fin middag om jag klarar mig till maj :) Kom igen, jag behöver mer för att klara mig! Någon som ställer upp och ger mig en morot så jag når mitt mål? ;) Nej, skämt å sido. Jag ska klara detta. Men lite motivation behöver jag nog på vägen :)
MEN, jag var i Skövde i helgen och det enda jag köpte var en mörk chokladkaka, så då klarade jag mig! Men jag kan erkänna att jag provade en del plagg på Gina. Men förbudet gäller KÖPA, inte PROVA!

Allt från mig just nu. Ska borsta tänderna, sen bär det iväg! Skönt med en paus från skolan! :)

Förresten - jag och min älsklingsdennis har 11 månader idag! Om en månad - ett år! Det har varit 11 spännande, underbara månader!<3

Ska försöka ta tag i era kommentarer när jag kommer tillbaka :) Den här gången ska jag göra det! Innan måndag har ni svar! Promise!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin