Dubbel rea = dubbel kärkek

Blev ingen semla för mig idag, men en god fika ändå :) Chaite! Mums! Gick sen en sväng på stan, pappa kom lite senare. Fick med mig en påse från Bikbok. Är det rea på rean så är man ju DUM om man inte köper något! I alla fall tittar. Hittade jeans för under hundralappen och shorts för 50:-/st.

Nu är vi hemma. Pappa har börjat med maten. Jag ska ta en till alvedon, lösa lite sudoku och slappa resten av dagen.
Ska nog koka lite te. Med honung i så lindrar det i halsen.

Hoppas ni inte är sjuka!
Har ni haft en bra helg? :)
Postat av: Sandra

ja rea är aldrig fel och nu kan man fynda finfint :)



yes lugna helger är mys.

2010-01-31 @ 13:53:59
URL: http://froggie.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin