Fel hårfärg!

Just nu flyter allt på. Jag har fått veta fler bra omdömen i skolan, jag förstod matten i fredags och tyckte till och med det var lite kul. Haha! Jag pratade med Tove igår, bara en snabbis, men uppdaterade henne med det senaste i mitt liv. Känns så bra att vi har så bra band igen!<3 Allt är inte alltid så lätt, men det är skönt när det lättar!

Idag ska jag och min kärlek färga håret. Fick fel färg igår, haha. Vi är rödbruna i håret, vilket vi inte ska vara. Så ska snart iväg och handla ny färg, sen ska vi köra Matilda och vi ska även till tippen och slänga lite skit :)

Ikväll ska jag nog träffa Julia, Melinda, kanske Emmy. Ja, lite tjejer i alla fall. Får se vad klockan blir. Dom ska visst vidare på fest, vilket jag inte känner för. Ja, vi får se :)

Ska ta det lugnt i helgen. Se på DH, mysa med Dennis och vänner. Krama om mamma för att hon är underbar som stöttar mig i allt!
Ha en bra helg allihopa!

PS. Blir SÅ avundsjuk när jag ser alla Kenzas bilder från Thailand! Jag vill också till värmen och bli brun!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin