Tetris

Slog precis mitt egna rekord. Ska försöka slå även det nya :)
Kvällen har varit lugn. Vid fyra åt jag och Dennis lunch, så istället för kvällsmat bestämde vi oss för att göra smoothies och fruktsallad. Hyrde även en film då vi ändå behövde köpa grädde. Berättar mer om den i ett annat inlägg! Sjukt bra var den i alla fall!

Postat av: Johanna på Reztart

Smoothies e underbart!



Jag håller på att samla recept till sajten där jag jobbar. Vore jättekul om du ville bidra med ett recept med ditt namn och en länk till din blogg. Om maila mig på johanna(a)oneriver.se

2010-01-04 @ 15:02:55
URL: http://reztart.se/recept
Postat av: Li

haha tetris e ju kul ;P....

2010-01-15 @ 23:12:44
URL: http://sminkdrottningen.webblogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin