Uppdatering efter Stockholmsresan

Hemma från Stockholm! Det var en snabb visit, men jag hoppas få åka tillbaka snart! Föreslog för Tove igår att jag vill åka upp till henne någon helg nu i vår, så det ska vi nog fixa :) Vore så mysigt! Vet ju hur hon bor, men aldrig sovit över där.. Bara på förra stället.
Nu hittar jag än lite bättre i storstaden än jag gjorde innan :) Gött! Jag hittar till Globen, ett mysigt hotell, nybrokajen, med mera med mera.
Tove var grym, och resten av hennes skola också! Var SÅ kul att kolla på dom igår kväll! Det bästa med kvällen var, förutom Toves och Amandas solo, att få ta med henne till hotellet och begrava henne i paket :) Och så tog vi en massa kort.. :) Mysigt!
Somnade väl halv ett.. Vaknade vid åtta. Tittade ut genom fönstret och där var en stor snöboll, nej en golfboll.. Äh, en Globen. Häftig syn att se det första man vaknar då man tittar ut genom fönstret :) Gjorde oss i ordning och åt världens godaste hotellfrukost. Åkte sen in till T-centralen och gick sen och tittade lite. Hamnade strax på Monki där vi spenderade säkert 30-40-50 minuter. Kom ut med sju plagg varav tre blir födelsedagspresent från mamma. Sammanlagt fick jag plagg för 427,50kr. Med Jorunns köp blev det 677,50, och egentligen skulle allt ha kostat ca 2500kr, så det kallar jag rea! Nästintill gratis! Det gillar jag!

Nu är jag hemma. Har precis skrivit klart en resolution. Nu ska jag plugga lite kommunikation, sen funderar jag på om jag ska be Dennis hämta mig efter han har slutat.. Vill ligga och gosa lite ikväll, har saknat honom :) Inte för att jag varit borta särskilt länge, men ändå. Det är inte svårt att sakna honom, men det är en bra krydda att få sakna lite! Men jag tror inte jag kan vänta tills imorgon :)

Hoppas ni har haft en bra start på veckan! Jag njuter av att det bara blev tre skoldagar den här veckan ;)
Imorgon är det prov.. Hm. Håll tummarna för mig!

Hej så länge!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin