10:e juli

Godmorgon!

Dagen började kanon = med ett morgondopp i vänern med Stefanie! Riktigt skönt i vattnet! Var där vid nio, mm gilla! :)

Gårkvällen börjae med att Johanna plockade upp mig hemma, vi åkte hem till henne, gjorde oss i ordning, plockade senare upp Steff och begav oss mot campingen för en förfest med trevliga göteborgare. Fast dom var ju inte göteborgare, utan från Eksjö.. haha! Men eftersom dom sen första stund gått under benämningen göteborgarna så fortsätter dom gå under just göteborgarna för enkelhetens skull!
Efter lite krångel kom vi till Björnes, dansade, drack och hade det super! (haha super)
Blev en kebabpizza med Mathilda på torget mitt i natten innan vi drog på efterfest, och till slut hamnade jag och Stefanie hemma hos hennes föräldrar, helt slut!

Nu ska jag städa lite här hemma, diska, fixa ny tvättid (kanske finns någon ledig NU idag?!) hoppas!
Ikväll lär också bli en bra kväll! :)

Uppdaterar senare!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin