13:e juli

Hej!

Idag blir en lugn dag.. Är inte på topp och är ganska trött, så blir en hemmadag, som det ser ut som nu i alla fall.. Jag och Anja pratade om att ses några tjejer senare, när hon va hemma från Skövde, men just nu tillåter inte vädret att man går ut.. himla åskoväder! Har haft smskontakt med mamma under dagen.. hon ringde och väckte mig förut och sa att åskan var på väg, så drog ur datorn.. Tur med laptops är att dom funkar (i alla fall ett tag) utan strömsladden :)

Har i alla fall gjort lite nytta idag.. va på ica förut, kompletterade lite inför resan till Dalarna.. hygienprylar. Och så har jag kört fyra maskiner idag! Så nu är tvättkorgen tom, mitt rum är fullt av torkande tvätt och jag har snart en full garderob igen!

Nu ska jag blanda lite fun light och se lite på desperate housewives.. nu går jag in på tredje boxen, för andra gången! :)
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin