15:e juli - mot Dalarna, tillbaka söndag

Blev en utgång igår med Lina och Stefanie, och som alltid träffar man ju en massa folk ute också! :) Blev mest dans för vår del och det var det som var meningen när jag bestämde mig för att gå ut igår!
Skönt att ha partat loss lite partyceller nu när jag drar till Dalarna och farmor och farfar i fyra dar.. Nu kan jag va på topp med dom och veta att jag har festat för resten av veckan ;) Haha! Nej skämt å sido, men det va skönt att få dansa av sig lite igår! Somnar säker i bilen upp idag..

Nu ska jag göra mig lite frukost, sen ska jag kolla på Step up tror jag.. innan jag tar tag i packningen.. men det är inget avancerat. Kläder, lakan, handduk, bikini, några böcker och datorn såklart! Kommer dock inte ha tillgång till internet där uppe, vad jag vet nu i alla fall.. Pappas bror kanske har nåt trådlöst om han kommer till stugan som jag kan låna? Annars är jag tillbaka nån gång på söndag eftermiddag!

Ha en toppenvecka!
Kameran hänger självklart med! Måste ju fotta mitt smultronställe!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin