16:e juli

Godmorgon!

Vaknade för två timmar sen och började dagen med ett morgondopp! Säkert 20 grader i sjön, skönt! Vaknade till direkt när man kom i. Sen blev det frukost med farmor på verandan. Lite kyligt i vinden efter sjön, men det är tradition när man är här uppe - alltid äta ute!

Har precis gjort mig i ordning. Får se vad dagen bjuder på. Ska nog ut och springa med pappa lite senare, blev ingen morgonrunda som vi först sa, men det hade jag inte orkat.. Så himla seg när jag vaknade..

Imorgon, eller idag, åker vi in till stan och hälsar på farfar. Han orkade sig inte ut, så vi åker till honom istället. Han fyllde 89 i början av månaden, så får passa på att gratta honom när vi ändå ses!

Nu vill pappa komma åt datorn, så får återgå till min - den utan internet :( haha!

Uppdaterar senare!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin