17:e juli

Nu har vi precis ätit lunch. Min farmor är grym på att laga mat! Snart ska vi in till stan och hälsa på farfar en stund, och sen blir det nog en runda på stan också :) Inte för det finns så himla mycket affärer att gå i, men åhlens har dom minsann! Något som skiljer sig från lilla Mariestad :)

Vaknade vid tio idag.. då höll pappa och farmor på med frukost i köket, sover precis intill.. spelade lite kort efter frukost och sen hoppade pappa och jag i sjön. 21 grader! Passade på att tvätta håret.

Blir nog en joggingrunda efter stan! Känns i benen efter igår, men de va inte alls jobbigt som jag trodde.. flåset har jag fortfarande kvar, och viljan!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin