1:a juli

Jag mår inte så toppen idag, därför jag ej bloggat förrän nu.. Blev en spontanutgång med Frida igår. Helt okej drag och folk osv för att vara en onsdag! Många jobbar ju så, men det var en bra kväll! :) Gick ut nyktra, tur att ölen var billig, och så blev det lite shottar med ;) Bra kväll som sagt!

Idag mår jag som jag förtjänar. Skulle dratt till ekudden med Frida, men vi båda var för sega, så jag stannade i sängen och Frida drog med sina föräldrar och badade istället.. men vi ska nog ses senare, hon skulle höra av sig när hon kom hem :)

Har fått en sommarpeng av pappa idag in på kontot! Sånt sitter alltid fint, speciellt när man är arbetslös! Fast jag har faktiskt fått ett jobb, dock bara i en månad och det är inget sommarjobb. Jag ska vara kampanjperson i skaraborg tillsammans med en som heter Adam och det ska jag vara 19 augusti till 19 september. Det betyder att vi ihop ska åka ut till diverse skolor mm och prata för luf (liberala ungdomsförbundet) och jobba med valet osv :) Ska bli jättekul! Det är ett heltidsjobb så får se hur mycket jag kommer va i skolan i början, men det ska nog inte va några problem att ta lite ledigt.. Ska få ett intyg att ge till mina lärare.

Nu ska jag fortsätta lata mig som jag gjort hela dagen i sängen. Har en cola bredvid sängen! Det enda som går ner idag.. Mår rätt illa, men det är det värt när kvällen blev så bra igår!

Uppdaterar senare!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin