20:e juli

Har varit ute en sväng och gjort lite ärenden. Var hemma hos mamma och hämtade en kakburk med chokladcookies som syrran bakat till mig med vita chokladbitar samt kola i! Dundergoda, så dom ska jag smaska på lite nu tillsammans med de två sista kapitlena ur ''vår lilla hemlighet''. Bara upplösningen kvar i boken, sen biter jag i ''sommardöden'' av Mons Kallentoft! Har även hämtat en ny kudde från jysk från mormor och morfar, man tackar!

Annars har jag inga planer för dagen.. får se om nån har lust med en promenad eller några timmar i hamnen senare :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin