21:a juli

Hej!

Igår var en bra dag, speciellt kvällen! Spenderade kvällen och natten fram till morgonen med Johanna och våra göteborgare. Såg på Beck, ute och åkte, käkade på hassletappen mm.
Kom hem till Johanna runt sex-sju i morses? Satte oss i varsin soffa och såg några avsnitt av SATC innan vi båda somnade och vaknade vid två.
Sen kl två har vi hunnit se en hel drös med avsnitt, ätit varsin sallad och svettats i den värme som är, men sommaren är allt bra härlig!

Ikväll ska vi ha en bra kväll!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin