23:e juli

Hej!

Haft två bra dagar i Vara med Adam, Sanna, Petter och många fler trevliga prickar! Vi har haft möten, grillat, bilat, festat, lyssnade på hoffmaestro live på kronan i Vara, och idag blev det pizza innan vi åkte hem :)
Jag råkade ut för en liten olycka på hoffmaestro, men tur att man har bra vänner som räddar en från marken, bär en till köket där man blir omplåstrad och får såren tvättade, och sen fick vi även skjuts hem. Hade blivit långt att gå annars, haha :)
Tack alla för två bra dagar, och även tack till Johanna som hämtade mig i Skövde idag! Mina skor försvann ju igår! Publiken på kronan va vild, men de va grymt drag! Ska vi kalla det fest i vanlig ordning?

Nu sitter jag hemma och myser med Timoteij-låtar, den nya h&m-katalogen och te. Dock utan mjölk. Får ta och handla imorn eller nåt..
Har varit och kelat med råttorna idag också! Dom hade det bra, fick även lite pålägg från kylen :)

Ha en bra kväll! Uppdaterar imorn!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin