24:e juli

Hej på er!

Idag har jag en lugn dag. Sov till tio, gick ut en sväng och gick en kort promenad innan jag gick hem igen. Ska snart förbi och gosa lite med råttorna. Syrran är ju i england så har lovat att kolla till hennes älsklingar lite extra medan hon är borta! :)

Jaha.. jag har lyckats döda två av fyra växter.. men det är rekord, jag har aldrig lyckats ta hand om någon växt mer än en månad och nu har jag fyra i min vårdnad, varav hälften nu har dött.. Funderar på om jag ska köpa två nya, två andra, eller om jag ska ställa ner mina vita krukor i källaren och bara köra på svart? Resten i min lya går ju i svart och rött typ.

Många ska festa ikväll men jag är inte alls sugen. Känner bara för en lugn dag.
Måste även städa lite här hemma.. diska osv.. Jippie. Någon som känner sig manad att arbeta lite gratistimmar? Nej, förstår er!
Jag tar tag i det senare.. och senare kommer jag skjuta upp det ytterliggare, men nån gång tar jag väl tag i skiten.. :)

Ha det bra så länge!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin