27:e juli

Sitter just nu på expen i Göteborg med LUF och jobbar lite. Haft möte och käkat baguettelunch. Gott och lärorikt! Nu ska jag och Adam jobba, planera osv. Ska ta en fika med pappa vid fyra när han slutar :) Va ju ett tag sen vi sågs nu, Dalarna senast!

Igår var jag och Johanna på måndax i Lidköping. Helt okej drag, kul folk mm. Träffade Frida, Sofie, Mathilda och Steff på plats och dansade natten lång innan vi fick skjuts hem av Crille.
Fick inte mycket mer sömn än två timmar i natt, men de va de värt. Är pigg nu efter en halvliter kaffe! ;)

Nu ska jag återgå till jobbet + kolla tågtider hem, eller stannar jag här kanske? Ingen aning at the moment! Uppdaterar ikväll!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin