28:e juli

Blev lite shopping i Skövde idag tillsammans med Johanna, Jenny och Vilgot. Hittade lite smått och gott på rean :) Ett par nya ballerina, den här gången rosa istället för svarta, för 30 kr! Blev ju av med mina på hoffmaestro.. Undrar om dom är kvar så man kan hämta dom kanske? Ska kolla med Adam och Carl.. Det var ju hos dom vi festade..

Sitter och äter lite fiskbullar. Ska snart ta mig ett bad och skrubba mig ren, sen ska jag bita i en ny bok och få in allt i garderoben. Blir en lugn kväll ikväll. Imorgon åker jag och möter Niklas mfl för att kampanja lite på västkusten, och fredag-söndag är det LUF summer camp och vi avslutar rundan på Marstrand och lyssnar på Jan Björklunds tal på söndag! Spännande, intressant, skitkul! Ser verkligen fram emot helgen!

Och snart är syrran hemma från england! Ska bli kul att träffa henne igen!♥
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin